Класне керівництво

🏀🏀🎨🎵🎭🎲🎳🎈🎉

4 клас, привіт!!!





Доброго дня, 3 клас!









Розробка першого уроку для 3 класу "Моя рідна земля - Україна"



Вправа: «Подорож крізь часи»                                                         Мета: Поміркувати над тим, що учні хотіли б змінити у своєму шкільному житті. Час: 10-20 хвилин. Хід вправи: Уявіть собі, що команда школярів знаходить стару лампу, з якої з'являється джин. Він може виконати бажання і перенести дітей в інший час. Учні обговорюють, куди вони хотіли б перенестися – у молодші чи старші класи. Учитель записує перелік бажань на дошці, після чого пропонує дітям розповісти, чому їм хочеться саме туди, і поміркувати над тим, що можна змінити зараз у житті класу.                                                                                                Вправа «Компліменти»                                                                  Мета: Навчити дітей підтримувати друзів та говорити одне одному компліменти. Час: 10-12 хвилин. Хід вправи: Учні сідають у коло та беруться за руки. Дивлячися сусіду в очі, потрібно сказати кілька добрих слів, або за щось похвалити. Слухач відповідає на це: «Дякую, мені дуже приємно!». А потім говорить комплімент наступному учню. Деякі діти соромляться при учнях та вчителеві казати приємні слова. У такому випадку педагог має допомогти згенерувати компліменти за допомогою допоміжних запитань на кшталт: «Що тобі подобається у характері учня/учениці?» або «Які є сильні сторони у твого друга/твоєї подруги?»
Вправа «Живе дзеркало»                                                              Мета: Розвивати в учнів фантазію. Створення у класі атмосфери повного взаєморозуміння. Час: 10-15 хвилин. Хід вправи: Діти об’єднуються у групи по три особи. Учитель вмикає музику, після чого одна людина з кожної трійки має протягом хвилини рухатися під музику. Двоє інших учасників грають роль живих дзеркал: повторюють всі рухи ведучого. Далі учні змінюють ролі так, щоб «танцівником» для «дзеркал» побував кожен із учасників. Останній етап вправи – вчитель ставить учням наступні запитання: Які емоції та відчуття виникли у вас під час виконання цього завдання? Що нового вдалось дізнатися про себе та про тих, із ким ви були у мінікоманді? 
Вправа: «Хто вміє?»                                                                       Мета: Дізнатися уподобання однокласників, навчити учнів знаходити однодумців. Час: 15 хвилин. Хід вправи: Вчитель заздалегідь готує плакат із зображенням поля, розділеного на 9 квадратів. У кожному квадраті записані запитання: «Хто вміє співати?», «Хто вміє малювати?» тощо. Діти отримують картки із зображенням такого ж поля. Вони повинні переміщатися по класу і спілкуватися один з одним, цікавлячись відповідями на зазначені запитання. За результатами опитування школярі записують прізвища своїх однокласників у відповідні квадратики. Після завершення гри її результати обговорюються в класі.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога