Класне керівництво
🏀🏀🎨🎵🎭🎲🎳🎈🎉
4 клас, привіт!!!
Доброго дня, 3 клас!
Розробка першого уроку для 3 класу "Моя рідна земля - Україна"
Вправа: «Подорож крізь часи»
Мета: Поміркувати над тим, що учні хотіли б змінити у своєму шкільному
житті.
Час: 10-20 хвилин.
Хід вправи: Уявіть собі, що команда школярів знаходить стару лампу, з
якої з'являється джин. Він може виконати бажання і перенести дітей в
інший час. Учні обговорюють, куди вони хотіли б перенестися – у молодші
чи старші класи. Учитель записує перелік бажань на дошці, після чого
пропонує дітям розповісти, чому їм хочеться саме туди, і поміркувати над
тим, що можна змінити зараз у житті класу. Вправа «Компліменти»
Мета: Навчити дітей підтримувати друзів та говорити одне одному
компліменти.
Час: 10-12 хвилин.
Хід вправи: Учні сідають у коло та беруться за руки. Дивлячися сусіду в
очі, потрібно сказати кілька добрих слів, або за щось похвалити. Слухач
відповідає на це: «Дякую, мені дуже приємно!». А потім говорить
комплімент наступному учню.
Деякі діти соромляться при учнях та вчителеві казати приємні слова. У
такому випадку педагог має допомогти згенерувати компліменти за
допомогою допоміжних запитань на кшталт: «Що тобі подобається у
характері учня/учениці?» або «Які є сильні сторони у твого друга/твоєї
подруги?»
Вправа «Живе дзеркало» Мета: Розвивати в учнів фантазію. Створення у класі атмосфери повного
взаєморозуміння.
Час: 10-15 хвилин.
Хід вправи: Діти об’єднуються у групи по три особи. Учитель вмикає
музику, після чого одна людина з кожної трійки має протягом хвилини
рухатися під музику. Двоє інших учасників грають роль живих дзеркал:
повторюють всі рухи ведучого. Далі учні змінюють ролі так, щоб
«танцівником» для «дзеркал» побував кожен із учасників. Останній етап
вправи – вчитель ставить учням наступні запитання: Які емоції та
відчуття виникли у вас під час виконання цього завдання? Що нового
вдалось дізнатися про себе та про тих, із ким ви були у мінікоманді?
Вправа: «Хто вміє?»
Мета: Дізнатися уподобання однокласників, навчити учнів знаходити
однодумців.
Час: 15 хвилин.
Хід вправи: Вчитель заздалегідь готує плакат із зображенням поля,
розділеного на 9 квадратів. У кожному квадраті записані запитання: «Хто
вміє співати?», «Хто вміє малювати?» тощо. Діти отримують картки із
зображенням такого ж поля. Вони повинні переміщатися по класу і
спілкуватися один з одним, цікавлячись відповідями на зазначені
запитання. За результатами опитування школярі записують прізвища
своїх однокласників у відповідні квадратики. Після завершення гри її
результати обговорюються в класі.
Комментарии
Отправить комментарий